لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
و حالا سرمربی از ایگوایین سخن می گوید

و حالا سرمربی از ایگوایین سخن می گوید

در دیدارهای اخیر تیم یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم، گونسالو ایگوایین مهاجم 90 خود را بر روی نیمکت قرار داد تا شاید تغییری در شرایط او حاصل شود و امشب در دیدار مقابل المپیا این اتفاق رخ داد.

 

گونسالو دقایقی پس از ورود به میدان یخ بازی را شکست و موفق شد دروازه ی حریف سخت کوش را فرو ریزد و در نهایت یووه برنده ی بازی شود.

 

الگری بعد از پایان بازی و در سوال خبرنگار یوونتوس تی وی گفت:

 

ایگوایین؟ او دو بازی بر روی نیمکت بود و به نظر می رسد او حالا شرایط بسیار بهتری پیدا کرده است.در مورد نیمکت نشینی او من انتخاب کردم زیرا امادگی کمتری نسبت به سایرین داشت.

 

الگری افزود:

 

ما به او اعتقاد داریم و بازیکن بزرگ و تاثیر گذاری برای ما می باشد. گل های او در رقابت های سری آ و لیگ قهرمانان کمک های زیادی به ما کرده و امیدوار هستم گلزنی ها او ادامه داشته باشد.

 

الگری به تیم حریف اشاره کرد و گفت :

 

من قبلا هشدار داده بودم که هیچ کدام از بازی های ما در اروپا ساده نیست و این بازی به خوبی مشخص کرد که همه ی بازی ها در اروپا سخت می باشد. آنها در مقاطعی از بازی شانس های خوبی برای گلزنی داشتند ولی در نهایت ما پیروز شدیم. آنها فضای زیادی به ما ندادند و نمایش بسیار خوبی داشتند.

 

الگری در صحبتی به کاستا اشاره کرد و گفت :

 

او باید از خودش بیشتر بخواهد ولی چیزی که مشخص است، این می باشد که او علاقه ی زیادی برای موقعیت سازی برای هم تیمی هایش را دارد. او در سری آ که تفاوت های بسیاری با آلمان دارد، در حال پیشرفت است.

 

الگری به بنتانکور نیز پرداخت و گفت :

 

او کمی در پست دفاعی تر نسبت به گذشته بازی کرد و باید بیشتر در زمینه ی توپ گیری کار کند و امشب نمایش خوبی داشت

 

استورارو :

 

او در این پست می تواند بازیکن مهمی برای ما باشد. او در حال حاضر به کیفیت یک بازیکن میانی نیست ولی به نظرم گذشت زمان او را بهتر خواهد کرد.

 

الگری در پایان گفت :

 

ایگوایین شایسته ی تمجید است. همیشه گفته ام که به خودتان کمک کنید تا خدا به شما کمک کند. فصل گذشته با تمام قهرمانی ها و پیروزی ها به پایان رسیده و اکنون همه می خواهند ما را شکست دهند و اگر بازیکنی تلاش نکند و خودش را به چالش نکشاند، از ترکیب به دور می ماند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: